Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2012 12:51 - mission possible
Автор: magikaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5590 Коментари: 20 Гласове:
10

Последна промяна: 22.02.2012 19:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Тези дни душевната ми карантия, така нареченото сърце, е тотално разбрицана. Не за сефте, разбира се, но за сметка на това пък в доста  по-големи мащаби.
Мда, в много по-големи...
Ако имах поетична или музикална дарба, и изобщо ако имах някаква,   вероятно  щях  да  съм   в  състояние  да   сътворя  нещо толкова трагично, нещо тъй изстрадано, щото да разрева успешно не само  "земя  и  небо,  звяр  и  природа", а и вечно страдащата от ПМС крива аптекарка в кварталната  "Санита".

Нямам си вече и фейсбук профил,  че да се пробвам  поне там.  Но ако  имах,  щеше  да  е  небивало кощунство  да   не изпляскам на стената си къмто три-четири а най-добре шест, сърцераздирателни статуса по темата,и още най-малко седем-осем ...найсет, не по-малко раздирателни парчета от ютуб. И те по темата, разбира се.
Та, честта да бъдат свидетели на никаквите ми дарби, се пада на неколцината, които ме четат тук чат-пат, и на другите, които хабер си нямат от блог.бг, но за сметка на това в годините изтеглиха късата клечка,  и в тъй натовареното си и забързано ежедневие,  имаха нещастието да се обзаведат  о с е з а е м о,  баш с  другар като мен.
(Но като един виден представител на късите клечки ще кажа, че освен образцова блогърка понякога, аз  умея да бъда и образцов приятел. Често.)

Никога не съм си падала по каузи дето там пердута. Нещо повече, искрено съм недоумявала защо и как изобщо някой би се захванал с нещо, обречено още в зародиш. Сега, не казвам, че по цял ден съм седяла замислена, тюхкайки и маейки се "тц, тц, тц, ама как може бее", но все таки във времето,  определено  за свободни занимания, ми се е случвало на три пъти да си запаля цигарата откъм филтъра, докато мислено съм разсъждавала по разните му  ка(у)зуси.
Преди седмица обаче, нещо се случи. Някой така майсторски  ме цапардоса, че удара с предмет тежък, евтин и държавен (разбирай – паве), би ви се сторил като нежно погалване с перце част от парадното облекло на средностатистически бразилски травестит в трудоспособна възраст.
Всъщност още давам заето, но пък имаше и друг страничен ефект. Ближейки си тъжно раните, отказвайки да приема всичко, което се случи, осъзнах, че всеки си има по една такава изгубена кауза. И мислейки си, че черпи от фонтана на собствената си уж мъдрост, не си дава сметка, че всъщност през цялото време е бил само и единствено в локвата на собствената си глупост. 
И така, докато не бъде халосан.
Или  докато не се концентрира върху възможното.
Разбира се, всеки вменява нещо различно в тази думичка. Даже ако ми позволите, ще перефразирам: Различни хора – различни 
списъци на възможностното.
Що се отнася до мен, без да се налага да чупя някакви рекорди, смятам че ми е напълно постижимо:


Да престана да се ядосвам, когато за пореден път, заваря пастата за зъби незатворена.


Да спра да плача за някой, който никога не би плакал за мен.

Да се опитам да помня какво е засада във футбола не само до 11 минути, след като най-подробно  ми е било обяснено.


Да се науча да (пре)инсталирам Windows.

Да не се усъмнявам никога повече в това какво съм и коя съм.

Да отида в Портсмут.

Да проумея най-сетне, че кучето ми е мъжко и се държи като такова.

Да не  казвам само едно-две, когато мога да кажа цели три.

Да сглобя най-накрая този корабен модел.

Да не спирам да искам възможното.

Да не наранявам умишлено тези, които ме обичат.

Да започна отново да слушам любимата си група, да гледам любимия си филм и да ям портокали.

Да забравя.

Да запомня.

Да довърш...

... вам започнатото винаги, когато мога.

Да скоча в тандем с парашут.

Да отида поне веднъж за риба с баща ми, без след това да е съжалил, че ме е поканил.

Да спра да искам и да се надявам на невъзможното.

Да си изхвърля "късметлийските" чорапи.

Да попълвам този списък с все повече неща.


Мисля, че толкова реване ви стига.
А аз от своя страна още известно време, ще се посъжалявам. Ще се доопитам да придам един такъв... завършен вид на  трагичния образ, в който се постарах да се превъплатя – чувала съм, че на някои им носи добри дивиденти.

Е, аз с овчата си природа още не съм ги пожънала, но нали така или иначе си обещах да довършвам нещата. Когато мога. 

И да си чакам утрето...




Гласувай:
10



1. анонимен - ако може да допълня списъка
22.02.2012 15:16
да не пишеш само чат пат : - ))
цитирай
2. magikaa - Внимавай какво си пожелаваш, за...
22.02.2012 15:20
Внимавай какво си пожелаваш, защото понякога мечтите се сбъдват :))
Благодаря, поздрави!
цитирай
3. wonder - Разхили ме разхайтено. ;))))))...
22.02.2012 18:36
Разхили ме разхайтено. ;)))))))))
Предлагам да погнеш единствено Невъзможното даже и (без)довършителство, защото каузалното често и без пер(д)ушинестото разхвърчаване на неприятните мисли, винаги довежда до осмислянето, че няма по велика дарба от умението да се смееш, да разсмиваш и по-голямо качество човеческо от чувството за хумор!
цитирай
4. magikaa - Ето, че списъка ми започва да се п...
22.02.2012 18:55
Ето, че списъка ми започва да се пълни с все повече неща, а още сме едва днес.
Ай уондър какво ли ще е на утрето :))))
цитирай
5. mt46 - Привет!
22.02.2012 18:57
Няма смисъл да се ядосваш, като знаеш, че ще ти мине... :)
Приятна вечер!
цитирай
6. magikaa - Привет и от мен!
22.02.2012 19:15
Като се има предвид в колко безсмислени работи съм виждала смисъл, няма как да не съглася с теб :))
Лека да е!
цитирай
7. анонимен - zakuska_na_trevata
22.02.2012 20:06
Спрете да прекарвате време с погрешните хора. Животът е твърде кратък, за да го споделяте с личности, които сякаш изсмукват живеца от вас. Ако някой ви иска край себе си, ще направи място за вас. Не е нужно да се борите за кътче в сърцето му. Никога, никога не се натрапвайте или доказвайте на някого, който нееднократно е пропуснал да забележи качествата ви. И запомнете - не хората, които са до вас, когато сте на върха, са вашите приятели, а тези, които не ви изоставят дори когато сте на дъното.
И както казва wonder, не губете дарбата си да се смеете, когато най ви се плаче!
цитирай
8. mariniki - прави каквото трябва...пък да става каквото ще...
22.02.2012 21:08
всичко отминава...само въпрос на време е...
бъди щастлива...нека ти е светло
в душата...сърдечно..
цитирай
9. анонимен - Да се смея ли, да плача ли?
22.02.2012 22:35
Въпрос на дни беше да се появи горе написаното и да даде обяснение за /или да обвие в още по- голяма мистика/ случващото се. Най- малко аз мога да бъда човека, който да прави дълбокомъдрени изводи и обобщения за "трудните моменти в живота" / баси клишето/, но пък да съм в графа "изтеглили късата клечка" ще се боря с всичките си останали зъби и нокти и няма да спра да искам "осезаемо обзавеждане" с приятелството ти. Като заключение ще кажа - не страдай от катарзиса, през който преминаваш! Наслади му се!
цитирай
10. magikaa - до zakuska_na_trevata
23.02.2012 08:05
Всичко, което си написал/а, е така. Но не знам защо, все ми се върти в главата онова за пръстчето и контакта... Освен да му подухам още малко и да гледам да няма втори път.
А що се отнася до дарбата - аз съм един непрестанен извор на смях и веселие.

p. s. Цинизма ще спаси света, моя свят поне - със сигурност.
цитирай
11. magikaa - Знам, mariniki. Ще бъда. . . Благ...
23.02.2012 08:09
Знам, mariniki.
Ще бъда...
Благодаря сърдечно!
цитирай
12. magikaa - до неанонимен 9 :))
23.02.2012 08:14
Писна ми от наслади...
Минавам на План Б, по-малко насладоносителен е, но доста по-щадящ...

p. s. Благодаря за всичко
цитирай
13. hristo27 - "Да не се усъмнявам никога повече в това какво съм и коя съм."
23.02.2012 11:55
Като че ли с това си отговаряш на основния въпрос - каква си всъщност.
Поне на мен така ми се стори, възможно е и да бъркам.
цитирай
14. explorer - хм,
23.02.2012 12:24
вярно, че нямаш фейсбук, по-точно вярно, че вече фейсбук те няма, а доскоро си мислих, че ти си го създала. Леко наивно от моя страна предвид точката за windows. Та да те попитам какво ти остана, какво имаш още? Разбира се без да споменаваш всички дълги клечки, които ти артисаха след последното раздаване :-)
цитирай
15. magikaa - до hristo27
23.02.2012 18:31
Ако съм те разбрала правилно, смяташ, че вече не изпитвам и грам съмнения какво и коя съм.
Кажи ми, че не бъркам :)
цитирай
16. magikaa - до МОЙта дълга клечка :))
23.02.2012 18:36
Ще те цитирам: "Ако не познавах теб, много щях да се натъжа за себе си"
И аз не искам да се натъжавам.
цитирай
17. hristo27 - Ако съм те разбрала правилно, см...
23.02.2012 20:04
magikaa написа:
Ако съм те разбрала правилно, смяташ, че вече не изпитвам и грам съмнения какво и коя съм.
Кажи ми, че не бъркам :)


... не, просто исках да го кажа по друг начин - бъди такава каквато си!
цитирай
18. magikaa - Ако съм те разбрала правилно, см...
23.02.2012 23:44
hristo27 написа:
magikaa написа:
Ако съм те разбрала правилно, смяташ, че вече не изпитвам и грам съмнения какво и коя съм.
Кажи ми, че не бъркам :)


... не, просто исках да го кажа по друг начин - бъди такава каквато си!


Ще бъда - нямам съмнения относно това :))
цитирай
19. анонимен - допълнение към списъка:
05.03.2012 12:45
да си отблокираш профила във фейсбук и да продължаваш да не качваш сърцераздирателни лиготии.напълно във възможностите ти е .
сиво ми е там без теб!
цитирай
20. magikaa - да си отблокираш профила във фей...
07.03.2012 12:38
анонимен написа:
да си отблокираш профила във фейсбук и да продължаваш да не качваш сърцераздирателни лиготии.напълно във възможностите ти е .
сиво ми е там без теб!


Done! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magikaa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 122894
Постинги: 11
Коментари: 102
Гласове: 1173
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930