Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2012 14:36 - За цигарите, комарите и липсата на доверие
Автор: magikaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5605 Коментари: 16 Гласове:
13

Последна промяна: 31.01.2012 17:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Винаги съм се чудила откъде идва израза "Пие като смок". Не твърдя, разбира се, че през ден се сблъсквам със змии, които не слагат капка алкохол в устата си. Но пък най-отговорно мога да заявя, че досега съдбата не ме е срещнала и с ни един пиещ смок. Верно е, че веднъж зърнах, екземпляр от семейство Colubridae, порядъчно размазан по асфалта, но определено не ми изглеждаше като да е сбъркал посоката, в следствие препиване след нощен гуляй.
Както и да е.
Спрях се по-подробно на това си неразбиране, защото смятах  да започна поста си с израза "Пуша като смок". В края на краищата, щом един смок пие, предполага се че и пуши. И изобщо това цигарата е баси вървежното изобретение - върви с кафе; върви след яко преяждане; върви, когато нещо не ти върви като хората; върви с питие преди и след секс... впрочем, върви и без секс; върви, когато искаш да си твърд и категоричен  и спешно се налага  поне веднъж в живота  да откажеш
нещо си ; на някои им върви даже, когато просто си вървят.
Аз, за съжаление, не мога да определя към кои спадам. Наистина пуша като смок, но не пия кафе; случва се да преяждам предимно с череши и морски дарове (поотделно), но и тогава единственото, което правя е да пъшкам горко и да се мразя, като идеята за цигара ми е почти толкова ненавистна, колкото череши и морски дарове взети заедно; когато се случи нещо да не ми върви като хората, така не ми върви щото обикновено имам цигара, но нямам с какво да я запаля. Що се отнася до секса, пуша и без да съм правила такъв, но съседите задължително палят по една след като съм;  а когато искам да съм твърда и категорична за  нещо  си,  обикновено твърдо и категорично отказвам  да  откажа
каквото  и  да е; не пуша, когато вървя, защото перманентно страдам от синдрома Виктория Бекъм*.
True story.
А защо всъщност пуша, ще си остане загадка - и за мен, и за идните поколения.
Единственото, което със сигурност знам е, защо не трябва да пуша. Преди три-четири години,  тържествено обещах на жената, създала ме и отгледала с много любов, заквасено кисело мляко, детски пюрета, пържени картофи и пуканки на дълбок тиган с капак, газ, оцет и олио против въшки, ежегодни обиколки из България, разяснени задачи със звездичка по математика... Та, обещах на същата тази жена, че само да си доизпуша кутията (пара се е давало все пак), и окончателно приключвам с този тъй... тъй ужасен навик. След което, пуших въпросната кутия още поне две седмици, а подир това близо три месеца и осем дни, бях човек, за когото с чиста съвест можеше да се твърди, че е Човек (с главно Ч, разбира се), достоен за доверие от всякакъв род, вид, естество и тъй натам. 
Към днешна дата продължавам да се изчервявам от срам, че не оправдах доверието и. Но това, което го прави съвсем непоносимо е, че всъщност тя и досега ми вярва и все тъй с обич, продължава да ме дава за пример на всички, тъпчещи се до припадък с Табекс... продължава да пържи картофи и да обяснява задачи по математика с една и повече звездички, но този път на децата ми.
А аз си пафкам.
И вместо веднъж и завинаги, да смачкам в пепелника поредния фас, със същата методичност, с която трепя наред досадните комари през лятото, аз - издишвайки блажено цигарен дим към тавана, тъпо се чудя защо, мамка му, става тъй, че някой, когото никога не си лъгал, никога не си подвел, никога не би предал (освен за една цигара) - ти няма доверие, а друг, когото си излъгал най-малко веднъж - продължава да се кълне във теб.
Само не ми вкарвайте това за
защото и въпреки, че ще ви заритам. Или себе си.
Морковче?


__________________
*бел. ав. пълна невъзможност да се движиш по права линия, докато дъвчиш дъвкa.




 





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. explorer - ех да съм ти съсед....
31.01.2012 15:11
ех да съм ти съсед....
цитирай
2. explorer - ама добре, че не съм ти майка. . . .
31.01.2012 15:12
ама добре, че не съм ти майка....
цитирай
3. magikaa - хахаха,
31.01.2012 15:18
ами освен след години (знаеш колко), чат пат да обитаваме съседни стаи...
цитирай
4. explorer - ейй, май ти се иска да ме научиш да ...
31.01.2012 15:21
ейй, май ти се иска да ме научиш да пуша чат пат
цитирай
5. magikaa - швъкел
31.01.2012 20:41
много още има да ти чатпати главата.
цитирай
6. анонимен - Обичай всички, доверявай се на м...
01.02.2012 00:56
Обичай всички, доверявай се на малцина, не навреждай на никого.
Шекспир
цитирай
7. alhimik1 - според мен това е есе за вредата от препушване...;)
01.02.2012 10:37
и предоверяване хех
Се ла ви, меджик ей...:)))
Док
цитирай
8. magikaa - как да утрепя комар без да му навр...
01.02.2012 11:58
как да утрепя комар без да му навредя... Шекспире, Шекспирееей...;))
цитирай
9. magikaa - Се ком са, Док..:)))
01.02.2012 11:59
Се ком са, Док..:)))
цитирай
10. gabrielle95 - Се ком са, маман :))
04.02.2012 09:38
Се ком са, маман :))
цитирай
11. анонимен - От прочетеното останах с впечат...
04.02.2012 14:09
От прочетеното останах с впечатление, че си човек, на когото можеш да се довериш (може би, защото не пуша :-)). Хората, признаващи си неоправдаването на нечие доверие, често се оказват единствените достойни за него. Дерзай!
цитирай
12. анонимен - Казвам се Виктор
04.02.2012 14:11
Казвам се Виктор
цитирай
13. mariniki - и аз това ще ти кажа, дето го е рекъл Шекспир много преди нас...
04.02.2012 21:37
Обичай всички, доверявай се на малцина, не навреждай на никого.
Шекспир
цитирай
14. magikaa - обичам да обичам :))
04.02.2012 21:51
обичам да обичам :))
цитирай
15. анонимен - Здрасти!
07.02.2012 19:59
Винаги се смея като ти прочета въведението. В моята компания има два лафа по темата: Пие като гъба и Пиян като канап. И двете състояние са преминали през тестове и са приложими в практиката. :-))))
цитирай
16. magikaa - хахаха, тогава няма да питам за м...
16.02.2012 09:05
Хахаха, тогава няма да питам за мотиката - сигура и тя е преминала успешно тестовете :))
p. s. Забравих да кажа здрасти :))
цитирай
17. анонимен - backlink solutions backlinks services
03.04.2012 16:21
how's things magikaa.blog.bg owner found your blog via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your blog http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer best <a href=http://xrumerservice.org>backlink service</a> Take care. Jason
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magikaa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 122123
Постинги: 11
Коментари: 102
Гласове: 1172
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031